Saturday, October 25, 2008

First met ... <3

Aiman Zahra ..
Seorang lelaki yg saya jumpa di myspace ^^ ..
Pertama kali berkenalan pada 5 September 2008 ..
Pada awal persahabatan kami ,
Saya mengenali dirinyer sebagai seorang yang ...
Agak baik , kekadang combunk ! ;) , agak peramah dan ..
Mempunyai paras rupa yang menarik ..
Nshem , tomeyh , HAWT ! , ..
huhuh ...
Kami menjalani hubungan kami sekadar seorang kawan sehingga lah ..
11 . 9 . 2008 !!
Hari yang amat bermakna buat kami ..
Kami memulakan hubungan serius kami pd ari itu !
ahakz ~
Bermaksud ..
Kami hanya berkenalan dalam seminggu n then trus couple ..
Pada awal hunungan itu ,
Saya terfikir ..
Adakah dia betul betul ikhlas menjadikan-ku sebagai kekasih nya ?
Kerana ..
Saya ingat dia saja ingin mempermainkan hati saye oleh sebab jarak umur kami yang agak jauh dan saya yang masih muda dalam bab bab cintan2 nie ...
Ahakz ~
Tapi itu dulu ..
Barulah sekarang saya dapat jawapan nya ..
Dia betul betul ikhlas dan tidak pernah sesekali ingin mempermainkan hati saya ..
Kerana dia mencintai saya sebagaimana saya mencintai dia ..

dan kini saya sedar ..
Tanpa dia ,
Hidup ini tak kan pernah lengkap ,
Tanpa dia ,
Hidup ini akan selalu merasa sunyi ,
dan
Tanpa dia ..
It would be the end of me ...

Saya telah menyayanginya ..
Malah terlebih menyayanginya ..
Sanggup berkorban apa saja demi saya dan dia ..
Aiman Zahra ..
Nyawa pun saya sanggup korbankan ...
Demi dia ..
dan ..
Kebahagiaan dia adalah kebahagiaan saya ,
Senyum dia adalah senyum saya ,
Tawa nya adalah tawa saya ,
Duka nya adalah duka saya ..

Aku bahagia bila kau bahagia ..
Aiman Zahra !

Love u oways ..





3 comments:

Aiman Zahra said...

If Aiman Zahra 2 sbenarnya x pernah wujud >?

nur FATIHAH said...

urm ..
what do u mean by that ?
dia wujud ..
dlm lipatan hati ini .
oke abg ??

Aiman Zahra said...

no i meant ..
if AIman Zahra ..
Sebernya ..
x Pernah Ada Ats Dunia niwh ..
Bye The Way ..
Dont worry ..
Im Yours ..